41-500 CHORZÓW ul. Sobieskiego 8, tel./fax +48 (32) 249-14-53, tel.: (32) 346-03-06, 346-03-07 | |||
KROK 1 - Wyszukanie połączenia i Zamówienie Wyszukanie
Biletu - Aby nabyć bilet prosimy o wyszukanie
interesującego Państwa połączenia w 2 wyszukiwarkach online na stronie
głównej: EuroTicket lub Voyager lub o kontakt telefoniczny
do naszego pracownika tel. (32)346 03 07, 2491453, 0-500-55-66-00 -
który zrealizuje tą czynność. Wysłanie zamówienia
nie jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji miejsca.
Rezerwacja miejsca jest dokonana po opłaceniu
biletu. KROK
2
- Płatność 41-500 Chorzów ul. Sobieskiego 8 Konto Bankowe: BZ WBK SA O/Chorzów 79 1090 2024 0000 0005 3401 9734 Konto Bankowe: MBANK 68 1140 2004 0000 3702 3574 2940 Przed dokonaniem płatności każdorazowo należy upewnić się telefonicznie - czy są wolne miejsca na dany kurs autokaru. Po dokonaniu wpłaty lub przelewu prosimy o przefaxowanie potwierdzenia na numer 0-32-249-14-53 po przefaxowaniu prosimy o telefoniczne potwierdzenie czytelności faxu oraz zgodności danych na przelewie. Można oczywiście przesłać potwierdzenie wpłaty mailem na nasz adres geotour@post.pl lub geotour@geotour.pl w formie skanu lub w pliku PDF(coraz częściej banki w ten sposób potwierdzają dokonanie przelewu) Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty lub przelewu pracownik dokonuje rezerwacji biletu. Prosimy pamiętać o bardzo
ważnej sprawie !!! – Liczba miejsc w autokarze jest
ograniczona, dlatego też
ważne jest szybkie działanie związane z rezerwacją i wpłatą, aby
uniknąć
„przykrych niespodzianek” dotyczących braku miejsc
na określony dzień i trasę
przejazdu konkretnej firmy przewozowej. Prosimy również o
szybkie wysłanie potwierdzenia wpłaty - gdyż zbyt późne
wysłanie potwierdzenia (w przypadku kilku ostatnich miejsc) - może
stworzyć sytuację, że nie będziemy w stanie dokonać rezerwacji (brak
wolnych miejsc). Gdyby
jednak do takiej
sytuacji doszło – macie Państwo zawsze dwie możliwości
wyjścia:
KROK
3 - Dostarczenie biletu Są następujące możliwości dostarczenia zarezerwowanego u Nas biletu(oprócz odbioru osobistego w biurze): - mailem w pliku PDF -
wystarczy podać swój adres e-mail . Aby otworzyć plik z biletem należy posiadać
zainstalowany darmowy program Acrobat Reader. Można go ściągnąć
tutaj. - faxem - proszę podać Państwa numer faxu, lub jeśli go nie posiadacie Państwo - wystarczy udać się na Pocztę (tam można opłacić bilet, wysłać faxem do nas potwierdzenie i zaczekać 5 minut - wówczas po dokonaniu rezerwacji My wysyłamy faxem bilet na zwrotny numer faxu pocztowego. - Pocztą - oczywiście
możemy na państwa życzenie bilet wysłać listem: normalnym,
priorytetowym lub poleconym - wystarczy to wcześniej zaznaczyć i
opłacić koszt takiego listu. Kupujący decyduje o sposobie
dostarczenia biletu. |
|||
Lukassan © 2005 |
Homie | Krok po kroku | Autokarowe | Lotnicze | Promowe | Turystyka | O nas | Linki